Публічний договір приєднанняпро надання юридичних послуг
1. Замовник – особа, яка сплатила Виконавцю аванс (чи аванси) за юридичні послуги.2. Виконавець - Товариство з обмеженою відповідальністю «Агенція сприяння торгівлі та інвестиціям», ідентифікаційний код 38370389.3. Відповідно до статтей 6, 633 та 634 Цивільного кодексу України цей Публічний договір приєднання про надання юридичних послуг є публічним договором приєднання, його не потрібно підписувати, і він набуває чинності з моменту оплати Замовником Виконавцю хоча б одного Рахунку для сплати авансу (перша оплата) за юридичні послуги. Цей Договір не потрібно роздруковувати і підписувати. Цей Договір має таку саму юридичну силу, як і договір у паперовій формі, який підписаний Сторонами (уповноваженими особами Сторін). Відносини між Замовником та Виконавцем регулюються цим Договором, крім випадків, якщо в Рахунку на оплату коштів Виконавцю зазначено інформацію про інший договір, який укладений між Замовником та Виконавцем.4. Цей Договір є єдиним документом (єдиним Договором приєднання про надання юридичних послуг), який містить однакові умови для всіх клієнтів (Замовників) Виконавця.5. Цей Договір, умови якого встановлені Виконавцем у стандартній формі, може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони (Замовника) до цього запропонованого Договору в цілому. Замовник не може запропонувати свої умови Договору.6. Замовник підтверджує наступне:- від імені Замовника цей Договір прочитано уповноваженою особою (керівником) Замовника, який має необхідні і достатні повноваження для укладення цього Договору;- Замовник в особі уповноваженої особи (керівника) Замовника, який має необхідні і достатні повноваження для укладення цього Договору, знає і розуміє умови та правові наслідки цього Договору;- Замовник в особі уповноваженої особи (керівника) Замовника, який має необхідні і достатні повноваження для укладення цього Договору, приєднався до цього Договору у зв'язку зі здійсненням Замовником підприємницької діяльності;- керівник Замовника чи інша особа Замовника, яка вчиняє дії від імені Замовника, зокрема звертається з замовленням, здійснює оплату Виконавцю, підписує Акт наданих послуг тощо, діє відповідно до установчих документів Замовника та закону, має необхідні і достатні повноваження і не має обмежень чи заборон для укладення і вчинення дій на виконання цього Договору, діє в інтересах Замовника, діє добросовісно і розумно та не перевищує своїх повноважень. 7. Відповідно до статтей 641 та 644 Цивільного кодексу України Виконавець, надсилаючи (надаючи) Рахунок на сплату авансу в оплату послуг Виконавця, робить пропозицію (оферту) укласти цей Договір на умовах, які викладені у цьому Договорі, з ціною послуги, яка вказана у наданому Виконавцем Рахунку на сплату авансу. Лише такою офертою Виконавець виражає намір вважати себе зобов'язаним перед Замовником у разі її прийняття. Оферта адресована Замовнику - особі, якій Виконавець надає Рахунок, і надсилається у вигляді сканованого Рахунку чи Рахунку в електронній формі, в т.ч. який підписаний ЕЦП Виконавця. Виконавець може надсилати оригінал Рахунку Замовнику поштою чи передати в будь-який інший спосіб. Пропозиція Виконавця укласти цей Договір може бути відкликана до моменту повної оплати Замовником. Строк для прийняття пропозиції Виконавця становить 5 (п’ять) днів від дати складення Рахунку на сплату авансу, яка вказана в такому Рахунку. Пропозиція вважається прийнятою Замовником лише у разі повної оплати суми, яка вказана в Рахунку Виконавця, протягом 5 (п’ять) днів від дати складення Рахунку на сплату авансу, яка вказана в такому Рахунку. 8. Відповідь особи, якій адресована пропозиція укласти цей Договір - Замовника, про прийняття оферти (акцепт) повинна бути повною і безумовною та виражатися виключно у сплаті Виконавцю у повному розмірі суми коштів, яка вказана в Рахунку на оплату авансу, який наданий Виконавцем, протягом 5 (п’ять) днів від дати складення Рахунку на сплату авансу, яка вказана в такому Рахунку. Лише така дія є прийняттям пропозиції. Жодні інші дії Замовника не є прийняттям оферти (акцептом) і не зобов’язують Виконавця вчинити дії, які сформульовані в оферті, зокрема, надати послуги.9. За цим Договором Замовник зобов’язаний сплатити аванс в оплату послуги (послуг) та прийняти послугу (послуги), а Виконавець зобов’язаний надати Замовнику оплачену послугу (послуги). Виконавець може надавати Замовнику одну або декілька послуг за оплату, зокрема:
Вказана вище мінімальна ціна є мінімальною ціною послуг. Мінімальна ціна послуг не включає необхідних витрат, які пов'язані з наданням послуг (наприклад, витрати на відрядження, переклад документів тощо). Остаточною узгодженою Сторонами ціною послуг є ціна, яка відображена в Рахунку Виконавця на сплату авансу, і оплачена Замовником. Сторони можуть домовитись про інший зміст, обсяг та вартість послуг, в тому числі, замовляючи пакети послуг або запроваджуючи періодичну фіксовану оплату, яка відображається в Рахунку Виконавця на сплату авансу за послуги, які оплачені Замовником.10. Ціна послуг не підлягає оподаткуванню податком на додану вартість, оскільки Виконавець не є платником ПДВ, а застосовує спрощену систему оподаткування зі ставкою єдиного податку, яка не передбачає ПДВ.11. Оплата послуг за цим Договором здійснюється авансом у повному розмірі до початку їх надання шляхом перерахування платежу на банківський рахунок Виконавця протягом 5 (п’ять) днів від дати складення Рахунку на сплату авансу, яка вказана в такому Рахунку.12. Виконавець починає надавати послуги впродовж 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання попередньої оплати в повному розмірі, якщо Виконавець отримав таку оплату протягом 5 (п’ять) днів від дати складення Рахунку на сплату авансу, яка вказана в такому Рахунку.13. Оплачені послуги (письмова консультація, проект документу тощо) надсилаються на електронну пошту, яка вказана в замовленні (зверненні) на веб-сайті, та відображена в Рахунку на сплату авансу за послуги Виконавця (чи отримана Виконавцем в інший спосіб до моменту відправки Замовнику оплаченої послуги). Інші послуги, які не можуть бути надіслані Замовнику на електронну пошту надаються відповідно до характеру конкретної послуги (наприклад, представництво в суді тощо).14. Оплачені послуги вважаються отриманими Замовником з моменту:- для послуг, які можуть бути надані за допомогою електронної пошти (письмова консультація, проект документу тощо) – з моменту відправки тексту (документу у форматі .doc або .pdf) на електронну пошту, яка вказана в замовленні (зверненні) на веб-сайті, та відображена в Рахунку на сплату авансу за послуги Виконавця (чи отримана Виконавцем в інший спосіб до моменту відправки Замовнику оплаченої послуги);- для послуг, які не можуть бути надані за допомогою електронної пошти (наприклад, представництво в суді тощо) – з моменту вчинення дій, які були предметом відповідної оплаченої послуги.15. Акти наданих послуг складаються за ініціативою Виконавця з довільною періодичністю. Виконавець вправі складати Акти наданих послуг для додаткового підтвердження того, що послуги надані Виконавцем належним чином та прийняті Замовником у повному обсязі.Виконавець вправі виконати Акти наданих послуг у електронній формі, в т.ч. за допомогою доступних сервісів, які використовує Виконавець. У разі, якщо впродовж п’яти днів від дати відправки такого Акту на електронну пошту, яка вказана в замовленні (зверненні) на веб-сайті, та відображена в Рахунку на сплату авансу за послуги Виконавця (чи отримана Виконавцем в інший спосіб до моменту відправки Замовнику оплаченої послуги), Виконавець не отримає від Замовника обґрунтованих письмових заперечень по суті Акту, то вважається, що послуги надані Виконавцем належним чином та прийняті Замовником у повному обсязі, а викладене в такому Акті і сам Акт вважаються прийнятими, погодженими Замовником та не потребують додаткового підписання Замовником. Виконавець вправі надіслати Замовнику Акти наданих послуг рекомендованим листом чи передати в інший спосіб. У разі, якщо впродовж п’яти днів від дати відправки чи передачі в інший спосіб такого Акту на адресу Замовника, яка вказана в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (на дату відправки) чи іншу відому Виконавцю адресу або самому Замовнику (його уповноваженій особі), Виконавець не отримає від Замовника обґрунтованих письмових заперечень по суті Акту, то вважається, що послуги надані Виконавцем належним чином та прийняті Замовником у повному обсязі, а викладене в такому Акті і сам Акт вважаються прийнятими, погодженими Замовником та не потребують додаткового підписання Замовником.16. Замовник вправі замовляти послуги через веб-сайт (якщо раніше замовлені послуги оплачені в повному розмірі Виконавцю і прийняті Замовником у повному обсязі) та висловлювати обґрунтовані письмові заперечення щодо наданих послуг впродовж п’яти днів після їх надання.17. Замовник зобов’язаний надавати інформацію та документи, які необхідні для оцінки замовлення та надання послуг, дотримуватись належної комунікації з Виконавцем, оплачувати послуги, приймати надані послуги, підписувати Акти наданих послуг на вимогу Виконавця.18. Виконавець вправі вимагати повну своєчасну оплату послуг (авансу), відмовляти в наданні послуг, зокрема у випадку, якщо не оплачений аванс належним чином, відмовляти в наданні послуг, якщо попередньо надані послуги неоплачені повністю, публікувати інформацію про Замовника для реклами та маркетингу послуг, попереджати Замовника про обставини, що загрожують якості послуг та залучати третіх осіб до виконання обов’язків Виконавця за цим Договором.19. Виконавець зобов’язаний надавати послуги Замовнику після їх оплати належним чином та дотримуватись умов цього Договору.20. Всі майнові та немайнові права на об’єкти права інтелектуальної власності, які створені Виконавцем чи третіми особами за договором з Виконавцем у процесі надання чи в результаті надання послуг за цим Договором, є виключно власністю Виконавця. Цей Договір чи документи, які складені на виконання цього Договору, не передбачають передачу Виконавцем чи отримання (набуття) Замовником будь-яких прав на об’єкти права інтелектуальної власності, які створені Виконавцем чи третіми особами за договором з Виконавцем у процесі надання чи в результаті надання послуг за цим Договором. 21. Оплачені послуги щодо яких своєчасно надані обґрунтовані зауваження (претензії) Замовника, усуваються (задовольняються) Виконавцем виключно шляхом надання послуги з усуненими зауваженнями. У жодному разі Виконавець не відшкодовує непрямі збитки, а відповідальність Виконавця за цим Договором не може перевищувати суми авансу за послуги, які ненадані або неякісно надані Замовнику.22. Виконавець не несе відповідальності за дії третіх осіб, а також у випадку, коли Замовник не отримає бажаного результату від належно наданих послуг й в інших випадках чи у разі допущення порушень, що відбулись не з вини Виконавця.23. Сторона не несе відповідальність за невиконання або неналежне виконання цього Договору, яке зумовлене обставиною непереборної сили (форс-мажорною обставиною). У разі настання обставини непереборної сили (форс-мажорної обставини), сторона, якої стосується вказана обставина, звільняється від відповідальності за невиконання або неналежне виконання цього Договору, а також на період існування такої обставини і додатково на 30 днів продовжується строк виконання зобов’язання. Якщо обставина непереборної сили (форс-мажорна обставина), яка перешкоджає виконанню цього Договору, триває більше 90 днів, то Сторона, якої стосується така обставина, вправі відмовитися від цього Договору в односторонньому порядку, повернувши отримані аванси за послуги, які не були надані навіть частково, або повернувши частину отриманого авансу за послуги, які були надані частково.24. Сторони домовились, що вжиття заходів для досудового врегулювання спору між ними є обов’язковим. Претензії однієї зі Сторін розглядаються іншою Стороною протягом шістдесяти календарних днів від дати її отримання.25. Цей Договір діє на невизначений строк, якщо Сторони не домовились про його розірвання у письмовій формі.26. У разі, якщо Замовник не звертався з замовленням про отримання послуги і не сплачував Виконавцю авансу в оплату послуг протягом строку, який є більшим, ніж шістдесят днів, то Виконавець має право розірвати цей Договір у односторонньому порядку, попередньо повідомивши про це Замовника, у будь-який час.27. Виконавець може вносити зміни до цього Договору на власний розсуд, у будь-який час без попередження шляхом розміщення і оприлюднення нової редакції Договору за тим же посиланням, що і даний Договір (при цьому до оплаченого замовлення на період його виконання Виконавцем застосовується цей Договір у редакції, яка діяла на дату оплати замовлення (сплати авансу). Замовник не має права вносити жодних змін до цього Договору.28. Замовник не має права уступати або будь-яким чином передавати право вимоги щодо зобов’язань за цим Договором третім особам.29. Виконавець вправі повністю чи частково передавати (передоручати) виконання цього Договору іншим особам.30. Цей Договір розміщено на веб-сайті та востаннє оновлено «25» травня 2020 року.
Copyright © 2012-2022 ТОВ Агенція сприяння торгівлі та інвестиціям
Всі права застережені © 2012-2025 Агенція сприяння торгівлі та інвестиціям ТОВ. Користування сайтом означає погодження з Регламентом та Політикою конфіденційності.